Informace o titulu - GRAND Auto

Distribuce časopisu

Hlavní podíl středisek distribučního procesu titulu GRAND AUTO reprezentují místa bezprostředně spojená s oblastí motorismu. 42 % distribuovaného nákladu si čtenáři odeberou na čerpacích stanicích, v autosalonech, stanicích STK, v servisech a automyčkách.

Stálé rubriky

  • Novinka
  • Hlavní test
  • Téma měsíce
  • Rozhovor
  • Test ojetého vozu
  • Kaleidoskop

Technické parametry

  • Periodicita: měsíčník
  • Formát: čistý po ořezu (215 x 270 mm), zrcadlo (196 x 252 mm)
  • Rozsah: 40 až 64 + 4 str. obálky
  • Barevnost: 4/4
  • Papír: blok 65g LWC, obálka 115g křída lesk
  • Vazba: V1 - šitá na dvě skobky
  • Náklad: minimálně 80 000 výtisků
  • Distribuce: celostátní

Cílová skupina čtenářů

  • 80% muži, 20% ženy
  • věk 25+
  • Osoby ve střední a vyšší příjmové skupině
  • Osoby se středoškolským a vysokoškolským vzděláním

Podíly distribučních míst

GAM graf 1

Rozdělení tištěného nákladu

GAM graf 2

Proč inzerovat

Inzerovat v titulu Grand Auto znamená účinně oslovit cílovou skupinu osob, které vyhledávají informace a inspiraci pro investice v oblasti automobilismu, zákazníky čerpacích stanic, autoservisů, stanic STK, dealery automobilů atd.

  • čtenář počítá s vyšším obsahem inzerce a vnímá ji kladně
  • jedná se o jediný bezplatně dostupný časopis zaměřený na širokou motoristickou veřejnost
  • efektivní poměr ceny a distribuovaného nákladu zajišťuje titulu prvenství v konkurenční skupině titulů
  • CPT 800 Kč - cena inzerce za 1/1 celobarevnou vnitřní stranu k tištěnému nákladu titulů
  • záruka rozložení nákladu po celou dobu platnosti periodika
  • nulová remitenda
  • k dispozici jsou smluvně ošetřená distribuční místa, v mnoha případech exkluzivně
  • náklady a počty distribučních míst máme jako jediné vydavatelství ověřeny nezávislým auditorem
  • výraznou výhodou je podpora titulů na všech významných oborově zaměřených veletrzích a výstavách

Marketingová podpora

  • Tisk, rozhlas, TV:
    • deník METRO, týdeník EURO, týdeník Strategie, Listy HMP, Marketing & Media, Radio Rock Zone, Katalog Via Reality
  • Internet:
  • Mediální partnerství:
    • ARK ČR, Týdeník Profit, Výstava VETERAN – Rendezvous, Automobilová soutěž Večerní Prahou, Fitstyl Aerobic Maraton, Evropa HIT CZ, Koncert Marty Kubišové pro nadaci Maria Star Humanity, Děti dětem, Fotbalový klub SK Horní Měcholupy – starší přípravka A, Fond ohrožených dětí, Festival Vejvodova Zbraslav, Rozum a cit, Anketa Řidič – Řidička roku, Automobil roku, Galerie Miro, Plaváček – Nadační fond Deany a Juraje Jakubiskových, 85. Pionýrská skupina Letka Brno, Moto racing team Roháč & Fejta, Ing. Jiří Jabůrek – JABU production, AMK Automotodrom Brno, Dětský čin roku, Sázavafest, Léto hereckých osobností, Nadace Jedličkova ústavu, Matěj Kůs

VELETRHY 2016

  • MOTOCYKL
    3. - 6. 3. 2016
    (Výstaviště Praha – Holešovice)
    Incheba Praha
  • FOR CARAVAN
    15. - 17. 4. 2016
    (PVA EXPO PRAHA)
  • AUTOSHOW PRAHA
    22. - 25. 9. 2016
    (Výstaviště Praha – Holešovice)
    Incheba Praha
  • STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY
    8. - 11. 12. 2016
    (PVA EXPO PRAHA)

Nejnovější vydání

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.Další informace
Na začátek stránky