Distribuce časopisu
Hlavní podíl středisek distribučního procesu titulu GRAND AUTO reprezentují místa bezprostředně spojená s oblastí motorismu. 42 % distribuovaného nákladu si čtenáři odeberou na čerpacích stanicích, v autosalonech, stanicích STK, v servisech a automyčkách.
Stálé rubriky
- Novinka
- Hlavní test
- Téma měsíce
- Rozhovor
- Test ojetého vozu
- Kaleidoskop
Technické parametry
- Periodicita: měsíčník
- Formát: čistý po ořezu (215 x 270 mm), zrcadlo (196 x 252 mm)
- Rozsah: 40 až 64 + 4 str. obálky
- Barevnost: 4/4
- Papír: blok 65g LWC, obálka 115g křída lesk
- Vazba: V1 - šitá na dvě skobky
- Náklad: minimálně 80 000 výtisků
- Distribuce: celostátní
Cílová skupina čtenářů
- 80% muži, 20% ženy
- věk 25+
- Osoby ve střední a vyšší příjmové skupině
- Osoby se středoškolským a vysokoškolským vzděláním
Podíly distribučních míst
Rozdělení tištěného nákladu
Proč inzerovat
Inzerovat v titulu Grand Auto znamená účinně oslovit cílovou skupinu osob, které vyhledávají informace a inspiraci pro investice v oblasti automobilismu, zákazníky čerpacích stanic, autoservisů, stanic STK, dealery automobilů atd.
- čtenář počítá s vyšším obsahem inzerce a vnímá ji kladně
- jedná se o jediný bezplatně dostupný časopis zaměřený na širokou motoristickou veřejnost
- efektivní poměr ceny a distribuovaného nákladu zajišťuje titulu prvenství v konkurenční skupině titulů
- CPT 800 Kč - cena inzerce za 1/1 celobarevnou vnitřní stranu k tištěnému nákladu titulů
- záruka rozložení nákladu po celou dobu platnosti periodika
- nulová remitenda
- k dispozici jsou smluvně ošetřená distribuční místa, v mnoha případech exkluzivně
- náklady a počty distribučních míst máme jako jediné vydavatelství ověřeny nezávislým auditorem
- výraznou výhodou je podpora titulů na všech významných oborově zaměřených veletrzích a výstavách
Marketingová podpora
- Tisk, rozhlas, TV:
- deník METRO, týdeník EURO, týdeník Strategie, Listy HMP, Marketing & Media, Radio Rock Zone, Katalog Via Reality
- Internet:
- Mediální partnerství:
- ARK ČR, Týdeník Profit, Výstava VETERAN – Rendezvous, Automobilová soutěž Večerní Prahou, Fitstyl Aerobic Maraton, Evropa HIT CZ, Koncert Marty Kubišové pro nadaci Maria Star Humanity, Děti dětem, Fotbalový klub SK Horní Měcholupy – starší přípravka A, Fond ohrožených dětí, Festival Vejvodova Zbraslav, Rozum a cit, Anketa Řidič – Řidička roku, Automobil roku, Galerie Miro, Plaváček – Nadační fond Deany a Juraje Jakubiskových, 85. Pionýrská skupina Letka Brno, Moto racing team Roháč & Fejta, Ing. Jiří Jabůrek – JABU production, AMK Automotodrom Brno, Dětský čin roku, Sázavafest, Léto hereckých osobností, Nadace Jedličkova ústavu, Matěj Kůs
VELETRHY 2016
- MOTOCYKL
3. - 6. 3. 2016
(Výstaviště Praha – Holešovice)
Incheba Praha
- FOR CARAVAN
15. - 17. 4. 2016
(PVA EXPO PRAHA)
- AUTOSHOW PRAHA
22. - 25. 9. 2016
(Výstaviště Praha – Holešovice)
Incheba Praha
- STŘÍBRNÉ VÁNOČNÍ DNY
8. - 11. 12. 2016
(PVA EXPO PRAHA)